lørdag 9. juli 2011

Hay, Hay, hvor hvor??

Se opp for Hay i sommer!
Ta det med ro! Det er bare noen puter.. Som nevnt tidligere i en post fikk jeg et gavekort på Domino innredning i Gamlebyen i Fredrikstad. Hver gang jeg er der tenker jeg; ja i dag skal jeg kjøpe noe, men så er det like vanskelig hver gang. Det er så altfor mye fint i designverden. Men... denne gangen, etter en times vandring rundt i lokalene endte jeg opp med noen puter fra Hay(som forøvrig sto på ønskelisten min..), nærmere bestemt tre! Jeg skulle bare ha to men klarte ikke bestemme meg.... Så nå er det bare å vente på at soffan fra Bolia skal ankomme, slik at de kan finne seg godt til rette. Jeg er ganske overbevist at fargene vil passe godt sammen med ny sofa, vegger og møbler.


anders

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar