søndag 19. juni 2011

Dobbel Pavlova med skru!

I dag har jeg feiret meg selv og min 29.bursdag, med min kjære Kristin, og min alltid så elskverdige familie og svigerfamilie. Det er ingen bursdag uten kaker, så jeg bestemte meg for å bake noe friskt, søtt og sommerlig(kan ikke akkurat skryte av mine bakeferdigheter)! Det ble da selvsagt Pavlova, en fristelse som er altfor stor å motstå mener nå jeg.

ta-daaa

Denne oppskriften har jeg pleid å bruke når jeg lager denne nesten altfor søte. Jeg tok meg den frihet å doble oppskriften, for så å lage dobbelbunn, med vaniljekrem og piska krem mellom! Er ikke det der sommer så vet ikke jeg!






Sjokolademoussekake med nøttebunn og friske bær. Nam

Verdens beste. Nam

Frisk Limonade hører sommeren til

London blir alltid lekt med når nevøen på 5 er på besøk. Denne gang en litt futuristisk utgave av byen, med en fallen Big Ben, biler og trær!

Med bursdag hører jo også gaver til(selv om selskapet og dets deltagere er aller viktigst), og denne bursdagen var heller ingen unntak. Blant annet penger, og tre dype skåler i Rosendahl Grand Cru serien, og ikke minst dette gavekortet fra Domino innredning i Gamlebyen. Tror ikke det skal bli noe problem å finne noe å kjøpe der.....


Da var denne helga over også og tankene retter seg inn mot hverdag og jobb igjen. Have a good one.


anders

1 kommentar:

  1. Grattis så mye med dagen som var! =D
    Kakene så jo bare helt himmelske ut.. Nam!

    Hmm.. Ser ut som jeg blir din første følger?

    Hei og hopp fra Huldra :)

    SvarSlett