onsdag 7. september 2011

Hva er høst?

Tidligere i livet var høsten den verste årstiden, men nå er den helt klart blant topp 4! Høsten kan både være vårlig, sommerlig, vinterlignende og rett og slett bare høst. Det første jeg tenker på ute er fargeskifte, himmelen virker høyere, lufta er frisk og regnet..ja det hører bare med! Inne er det meste som før. Fargene får fortsatt være tilstede i hjemmet, flere lys kommer riktignok frem, peisen vurderes brukt igjen mens man sitter inne trygt, varmt og godt og titter, hører og føler vinden og høljregnet utenfor. Høsten gjør at man koser seg mer inne og stemningen blir en annen. Høsten gir meg lysten på kraftigere mat, grønnsaker og deilig kraftige røde viner. Ulik treverk og struktur gir meg høstfølelse, samt gode pledd og varm drikke! Høsten får meg i en stemning som gjør at jeg får lyst til å være enda mer sosial enn tidligere og fylle spisestuen med gode venner og familie. Jeg liker høst.









God Høst!

2 kommentarer:

  1. WOW, for en fin blogg du har...her legger jeg meg til som fast følger med en gang!!! Så mye fint å lese. Takk for kommentar inne hos meg. Gleder meg til å lese mere her inne. Ha en fin helg videre, hilsen W

    SvarSlett
  2. Så stilig du har det. Liker det åpent og enkelt. Less is more...

    Har ikke tittet innom her før, men så deg på blogglisten på f-b.no.

    Klem Mona C

    PS Jeg har gi-bort på gang. Trekkes 15.september.

    SvarSlett