lørdag 18. februar 2012

Lørdag kveld og Pinterest!

Det er helg og deilig er det, men skrivelysten er fortsatt litt fraværende! Det har skjedd en del endringer i huset og nye ting har flyttet inn. I går fredag så jeg endelig et glimt av vår, ja det var jo nesten påskevær! Krysser fingerene for mer av det for jeg merket at både inspirasjon og entusiasme kom snikende...
I går flyttet en av mine favoritt lamper fra en av mine favorittdesignere inn på sjenken, nemlig Flowerpot VP3 . Den har blitt tatt godt i mot og har funnet seg til rette i sitt nye miljø her i stua, noe som kanskje ikke er så rart ettersom den mest sannsynlig har sovet vel og lenge i sin trange pappeske. Nå får den leve og lyse opp for oss i hverdagen i mange mange år framover.


Nei nå holdt jeg på å glemme det som på en måte blir lovet i overskriften. Det er sikkert mange av dere som har oppdaget Pinterest de siste månedene og jeg som mange andre ønsker bare å reklamere litt. En fin måte å samle alle dine favorittbilder på et sted! Trykk her for å komme til min pinterest... kanskje du finner nettopp noen av dine bilder der?

En fortreffelig lørdag ønskes alle de noen eller få som leser dette, sett at den allerede var fortreffelig eller har mulighet for å bli det!


anders

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar