lørdag 11. juni 2011

Gangen vår og snåle tilfeldigheter!

I og med jeg har slettet den gamle bloggen og alle gamle bilder og innlegg er borte, har jeg jo en ypperlig mulighet til å starte litt på nytt. Gangen vår, som tidligere var full av skyvedørsgarderober, sko og hyller, har forandret seg til et sted som vi bruker mye mer enn tidligere. Kombinert gang og kontor, passer oss ypperlig. I hvertfall akkurat i dag. Lev i nuet!

Har ikke noe før bilde tilgjengelig akkurat nå..



Etter jeg tok disse bildene, tittet jeg i går litt nærmere på bildene jeg har tatt i London. Begge viser Big Ben, svart hvitt bildet er tatt i april 2010 og det orange er tatt i mai 2011. Dette er en av de merkeligste tilfeldighetene jeg har opplevd noen gang, da ved nærmere øyensyn viser uret eksakt det samme! Fikk nesten litt gåsehud. 11:25



anders

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar